Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

W Przedszkolu Samorządowym Nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi im. Misia Uszatka w Piotrkowie Trybunalskim prowadzone są:

  1. Księga Zarządzeń Dyrektora - Rejestr Zarządzeń wewnętrznych.
  2. Rejestr Kontroli zewnętrznych.
  3. Rejestr pracowników.
  4. Rejestr wypadków dzieci.
  5. Rejestr wypadków w drodze do pracy i z pracy.
  6. Rejestr wypadków w pracy.
  7. Rejestr korespondencji.
  8. Rejestr wniosków i zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.
  9. Dzienniki zajęć.
  10. Księga protokołów Rad Pedagogicznych
  11. Ewidencja akt osobowych pracowników.
  12. Ewidencja czasu pracy.
  13. Księgi inwentarzowe oraz kartoteki materiałowe.
  14. Archiwum dokumentacji przedszkola.
  15. Dzienniki żywienia w przedszkolu.

Przedszkole prowadzi własne archiwum zakładowe.

Informacje zawarte w rejestrach, ewidencjach, czy archiwum zakładowym udostępniane są pracownikom, upoważnionym osobom oraz organom kontrolującym.

Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole Samorządowe nr 24 z oddziałami integracyjnymi im. Misia Uszatka w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Henryka Zawiślak
data: 19-02-2018
wytworzył: Henryka Zawiślak
data: 19-02-2018
data: 19-02-2018

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 19-02-2018 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 322